Corolla sedan 1.6 (2020) problém přední náprava
Napsal: čtv 07. říj 2021 10:15:57
Zdravím,
u mé Corolly (koupena nová) se po roce při nájezdu 16 tis.km začalo ozývat kovové ťukání při jízdě po menších nerovnostech, takový ten typický projev olítaného podvozku kdy "chrastí kosti". Podotýkám, že to auto je takový rodinný mazlík se kterým je zacházeno v rukavičkách, po městě a na houby do lesa huntujeme jiný, tohle jezdí dálnice a vyžehlený okresky, takže mě takový problém v prvním roce dost překvapil. V toyotě vyměnili uložení předního stabilizátoru, zdálo se vše OK, teď po 6ti tisících jetých většinou po dálnici normální rychlostí je problém zpět. Opět prověřili celou nápravu a shodli se, že to musí být zas ten stabilizátor, takže budou volat na centrálu pro radu co s tim dál, a s tím že bych tam taky mohl být za 3 měsíce znova (načež mi v hlavě blesklo, že to já už ani omylem, leda nový majitel) Někdo nějaký podobný problém nebo aspoň radu, zkušenost? Je to v záruce a toyota to má snahu řešit, takže by mi to mohlo být fuk, ale i tak to ve mě hlodá
Další co mě dost překvapilo byl hluk při jízdě po dlažebních kostkách od předních kol, nikoliv do kabiny, vevnitř je absolutní ticho při zavřených oknech, ale odrazem zvenku od betonových svodidel dovnitř přes otevřený okno. Normálně jsem předal auto manželce, vystoupil a šel si to ven poslechnout. Rámus jak když třesete plechovou krabicí plnou hřebíků. Tim že do kabiny se to nepřenáší to musí být někde na neodpružené hmotě, takže bych to tipnul na rezonanci toho krycího plechu na vnitřní straně kotoučů. Zkoušel jsem o něj brnkat prstem a trochu se mi ho povedlo rozezvonit, ale tuhej mi přijde dostatečně. Každopádně vevnitř ticho takže se možná optám ale řešit to asi netřeba.
Po necelých dvou letech mě to auto trochu zklamává, motor teda fantastický, ta archaická 1.6ka je mezi atmosférama vyladěná k dokonalosti, ale jinak určitá bytelnost, fortelnost z toho auta rozhodně nečiší. Předchozí auto M. Lancer z roku 2015 taktéž s 1.6 sice tak hezky neseděl, netáhnul ale podvozkové díly měl už od pohledujak z tanku a po 100 tisících km vše jak nové.
u mé Corolly (koupena nová) se po roce při nájezdu 16 tis.km začalo ozývat kovové ťukání při jízdě po menších nerovnostech, takový ten typický projev olítaného podvozku kdy "chrastí kosti". Podotýkám, že to auto je takový rodinný mazlík se kterým je zacházeno v rukavičkách, po městě a na houby do lesa huntujeme jiný, tohle jezdí dálnice a vyžehlený okresky, takže mě takový problém v prvním roce dost překvapil. V toyotě vyměnili uložení předního stabilizátoru, zdálo se vše OK, teď po 6ti tisících jetých většinou po dálnici normální rychlostí je problém zpět. Opět prověřili celou nápravu a shodli se, že to musí být zas ten stabilizátor, takže budou volat na centrálu pro radu co s tim dál, a s tím že bych tam taky mohl být za 3 měsíce znova (načež mi v hlavě blesklo, že to já už ani omylem, leda nový majitel) Někdo nějaký podobný problém nebo aspoň radu, zkušenost? Je to v záruce a toyota to má snahu řešit, takže by mi to mohlo být fuk, ale i tak to ve mě hlodá
Další co mě dost překvapilo byl hluk při jízdě po dlažebních kostkách od předních kol, nikoliv do kabiny, vevnitř je absolutní ticho při zavřených oknech, ale odrazem zvenku od betonových svodidel dovnitř přes otevřený okno. Normálně jsem předal auto manželce, vystoupil a šel si to ven poslechnout. Rámus jak když třesete plechovou krabicí plnou hřebíků. Tim že do kabiny se to nepřenáší to musí být někde na neodpružené hmotě, takže bych to tipnul na rezonanci toho krycího plechu na vnitřní straně kotoučů. Zkoušel jsem o něj brnkat prstem a trochu se mi ho povedlo rozezvonit, ale tuhej mi přijde dostatečně. Každopádně vevnitř ticho takže se možná optám ale řešit to asi netřeba.
Po necelých dvou letech mě to auto trochu zklamává, motor teda fantastický, ta archaická 1.6ka je mezi atmosférama vyladěná k dokonalosti, ale jinak určitá bytelnost, fortelnost z toho auta rozhodně nečiší. Předchozí auto M. Lancer z roku 2015 taktéž s 1.6 sice tak hezky neseděl, netáhnul ale podvozkové díly měl už od pohledujak z tanku a po 100 tisících km vše jak nové.