zdravím
měl bych dotaz. Budu rád pokud mi tu někdo poradí.
Koupil sem před 3 týdny Toyota corolla verso a od samého začátku mám problém se startováním.
Zakoupil sem novou baterii, vymněnil sem palivový filtr, další rada vymněnit gumičky na elektromagnetickém ventilu.
veškerá snaha je marná. Pokud stojím v Garáži bez problému, jedu na pul dne nechám to stát venku taky bez problému, jen stojí do rána venku tak nechytí.
Stačí sprejem stříknout do sání a nastartuji.
pro upřesnění. rok výroby 2007 model 2008 motor d4d 100 kW
Pokud má někdo stejnou zkušenost budu rád když mi poradí co s tím.
Zimní start
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: ned 01. led 2012 23:59:44
- Bydliště: Liberecko
Zimní start
napiš prosím, jaký sprej a do čeho to přesně stříkáš.
Nepíšeš při jakých teplotách to dělá.
Já mám podobný problém - při teplotách pod -5 už je znatelný problém při startování.
Musím mít plně sešlápnutý plyn. Také se mi osvědčilo bez sešlápnuté spojky projít "zapnutí klíčku do polohy 2" (start bez spojky).
Při -11/-12 už velký problém se stratováním -> start nutno provést cca. 5-6 x ... vypadá to spíš, jako že nedává palivo - ale nevím co. [pokud máš někoho kdo ti bude při startu pumpovat palivo, tak to zkus - já nikoho nemám ... na palivovém filtru je nahoře pumpička]
Výměna palivového filtru bez odezvy (chovalo se to naprosto stejně.)
Tankuji jen kvalitní naftu - momenntálně zimní (do -33) + aditivum VIF v koncentraci pro "velký mráz" - tedy 3 násobek.
Nicméně bez aditiva se stejnou naftou (do -33) se to chovalo stejně => naftou to není.
U mého auta je předpoklad prasklého těsnění pod hlavou. Při startu to vychrstne trochu cladící kapaliny - nicméně po vychrstnutí se hladina udržuje na stále stejné hladině a více neubývá. Možná to má souvislost (velký mráz - vetší mezírka - menší komprese => po nastatování zvětšení teploty - materiál se roztáhne, zvýší se komprese - je po problému) V servisu vědí kulový - alespoň v tom mém. Jediné co jsou schopni je zkoušet co by to mohlo být - jenomže na náklady zákazníka ...
Nepíšeš při jakých teplotách to dělá.
Já mám podobný problém - při teplotách pod -5 už je znatelný problém při startování.
Musím mít plně sešlápnutý plyn. Také se mi osvědčilo bez sešlápnuté spojky projít "zapnutí klíčku do polohy 2" (start bez spojky).
Při -11/-12 už velký problém se stratováním -> start nutno provést cca. 5-6 x ... vypadá to spíš, jako že nedává palivo - ale nevím co. [pokud máš někoho kdo ti bude při startu pumpovat palivo, tak to zkus - já nikoho nemám ... na palivovém filtru je nahoře pumpička]
Výměna palivového filtru bez odezvy (chovalo se to naprosto stejně.)
Tankuji jen kvalitní naftu - momenntálně zimní (do -33) + aditivum VIF v koncentraci pro "velký mráz" - tedy 3 násobek.
Nicméně bez aditiva se stejnou naftou (do -33) se to chovalo stejně => naftou to není.
U mého auta je předpoklad prasklého těsnění pod hlavou. Při startu to vychrstne trochu cladící kapaliny - nicméně po vychrstnutí se hladina udržuje na stále stejné hladině a více neubývá. Možná to má souvislost (velký mráz - vetší mezírka - menší komprese => po nastatování zvětšení teploty - materiál se roztáhne, zvýší se komprese - je po problému) V servisu vědí kulový - alespoň v tom mém. Jediné co jsou schopni je zkoušet co by to mohlo být - jenomže na náklady zákazníka ...
Corolla Verso 2007 - 2,2 D-4D
Zimní start
Mám Verso 2007 Model 2008 a ten problém se zimním startem mám taky. Toyoty a klíčkem mají výhodu že nažhaví vícekrát, tačítko bohužel. . Jinak spokojenost je to třetí Toyota v rodině, první byla Corolla (1995), Carina E (1995) stále slouží jako druhé auto a teď Corolla Verso 2007 2.2 D4D 100 kw. Maximální spokojenost. Bratr Avensis combi D4D (2004).
Při zimních startech jsem nechal 4 sec žhavit, pak pustil spojku, starovaní se nespustilo, pak startování opakoval a nastartoval bez problemů. Byla to taková fligna ja více krát nažhavit .
Při zimních startech jsem nechal 4 sec žhavit, pak pustil spojku, starovaní se nespustilo, pak startování opakoval a nastartoval bez problemů. Byla to taková fligna ja více krát nažhavit .
Naposledy upravil(a) Radek dne sob 25. úno 2012 13:09:41, celkem upraveno 2 x.
COROLLA VERSO 2.2 D4D 100 kW r.v. 2007 model 2008
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: ned 01. led 2012 23:59:44
- Bydliště: Liberecko
Zimní start
Jak jsem psal - "startuješ" s nesešlápnutoiu spojkou - a nažhavení se provede ...
Corolla Verso 2007 - 2,2 D-4D
Zimní start
Zdravím Toyotáky.
Dík za příspěvky.
V servisu se celkem snaží dokonce se spojili i s Boschem o rady tam nám poradili výmněnu žhaviček.
Sice se mněřili několikrát ale podle nich mužou vykazovat že jsou dobré ale nežhaví po celé délce doporučují výmněnu. Skusím ještě tu výmněnu a dám vědět.Starty do -5 sou celkem v pohodě jak spadne teplota níž je problém. Sprej mám na čištění brzdného sistému ale je to jedno hlavně že obsahují líh nebo nějakou hořlavinu a stačí stříknout do sání je jedno jestli přez filtr nebo přímo do potrubí. Zdravím a přeju příjemné užívání našich mazlíčku
Dík za příspěvky.
V servisu se celkem snaží dokonce se spojili i s Boschem o rady tam nám poradili výmněnu žhaviček.
Sice se mněřili několikrát ale podle nich mužou vykazovat že jsou dobré ale nežhaví po celé délce doporučují výmněnu. Skusím ještě tu výmněnu a dám vědět.Starty do -5 sou celkem v pohodě jak spadne teplota níž je problém. Sprej mám na čištění brzdného sistému ale je to jedno hlavně že obsahují líh nebo nějakou hořlavinu a stačí stříknout do sání je jedno jestli přez filtr nebo přímo do potrubí. Zdravím a přeju příjemné užívání našich mazlíčku
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: ned 01. led 2012 23:59:44
- Bydliště: Liberecko
Zimní start
Diky za info.
dej vědět výsledek, ale na žhavičky jsem skeptický.
Dnes bylo -2 °C a start jsem provedl bez sešlápnutého plynu - a hned jak to otočilo s motorem jsem si to uvědomil a přidal - ale chovalo se to jako obvykle - prostě nic, až těsně před okamžikem, kdy to přestává točit (což je takových pro mně strašně dlouhých 20-30 sekund) tak to blaflo a bylo vymalováno (teda nastartováno ).
Mám spíš pocit, že to má co do činění s palivovou soustavou (teda u mně), ale že nafta je OK (Verva do -33 + 3 x doporučená dávka zimního VIFu). Jak to chytne, tak už to jede ... kdyby zamrzala nafta, tak by to chcípalo cestou, což se neděje.
dej vědět výsledek, ale na žhavičky jsem skeptický.
Dnes bylo -2 °C a start jsem provedl bez sešlápnutého plynu - a hned jak to otočilo s motorem jsem si to uvědomil a přidal - ale chovalo se to jako obvykle - prostě nic, až těsně před okamžikem, kdy to přestává točit (což je takových pro mně strašně dlouhých 20-30 sekund) tak to blaflo a bylo vymalováno (teda nastartováno ).
Mám spíš pocit, že to má co do činění s palivovou soustavou (teda u mně), ale že nafta je OK (Verva do -33 + 3 x doporučená dávka zimního VIFu). Jak to chytne, tak už to jede ... kdyby zamrzala nafta, tak by to chcípalo cestou, což se neděje.
Corolla Verso 2007 - 2,2 D-4D